.: Condolence :.




Firstly,terkejut jugak menerima berita di-luar-dugaan yg my first-cousin-from-my mother side just passed away this evening...
Memang shock jugak la masa tau berita tu..mcm percaya-tak-percaya...
Time tu jam 2.35pm,aku ngn confident nya sebok la menyiapkan resume ku untuk dihantar ke CIMB before 4.30pm..tgh2 buat tu,tiba2 je cousin aku bgtau yg my-other-cousin just passed away..
Inalillah..aku pun trus sms kakak aku dan juga bgtau mak aku tp xdapat sbb network-coverage..kt oversea...
Mungkin dah tiba masanya untuk dia pergi dan Tuhan lebih sayangkan dia.Melihat sekujur tubuh,menginsafkan aku sedikit-sebanyak mengingatkan kita bahawa ajal-maut di tangan Tuhan dan bila2 masa Dia boleh tarik nyawa kita....
Hanya bacaan Al-fatihah dan Yassin mampu di berikan kepada Arwah..mungkin dengan pemergian Arwah,dapat menamatkan peritnya dan seksanya menanggung penyakit yang dihidapi Arwah.....
"Dari Tanah kita diciptakan olehNya,dan di Tanah jugalah kita bersemadi"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to ".: Condolence :."

Related Posts with Thumbnails