Jalan-jalan.Hv Fun.Megasales.

* Lately mcm malas pulak mo blogging.. hehehe... Apa-apa pun tetap jugak aku menumpahkan segala aktiviti yg aku buat the last few days...

* Actlly, aku pi kk memndangkan krnival megasales malaysia sda mula until 31aug...

* So, aku pi kk sabtu lalu, 18jul .. smpi jak di kk ada urg ambik trus check in hotel and then direct trus pi 1B.. dan hasilnya....... kuang3x... sales yg tidak begitu MEGA... huhuhu.. tgk baju2 pun mcm sama jak dengan minggu2 sebelumnya.. huh!




| motif posing dlm fitting room??? hahahaha |

* Mau shopping pun mcm x semangat.. pas tu ktaorg g makan kat mcD and then sebelum pulang tu sempat lagi aku shopping sikit2 utk mengelakkan dari kecewa..gagagagagaga~~

* n then ktaorg lepak2 dulu dkt starbucks..



* Malam tu ktaorg gi latenite movie, crita seram-melayu, Skrip 7707.. ingatkan seram la sesagat memandangkan crita ni menggabungkan 9 cerita seram dalam satu filem.. huhuhu... lepas tgk eparuh jalan, sempat lagi aku tertidur2 dalam panggung tu.. apa la.... trailer jak hebat..



19.7.09

* Hari ni ktaorg ronda2 kat CP ngn Warisan.. ternyata tidak mengecewakan.. hihihi.. pas tu bruu gerak pi tgk2 bju & seluar... masuk Padini, Esprit, Giordano, Quiksilver... ingatka nak beli bju Quiksilver, last2 tgk xda collection bru, mcm stok lama jak ni...huhuhu.. bgs beli seluar kat Padini.. choi sgt!

* Tiba2 hujan kat luar.. So, aku sairul ngn Pija lepak kat Big Apple smbil megompat2.. huahuahua... smpi la pukul 6ptg.. pastu Pjia balik n ktaorg pun balik hotel, sbb malam tu ktaorg jalan lagik g diner ngn c pijut.. hehehehe



* Malam tu pijut amik ktaorg pukul 8pm, trus g makan kt gracepoint.. huhu.. sejuk malam tu!! hujan!!





20.7.09

* Hari ni last day aku kt KK, sblumg airport, flight jam4ptg.. aku smpt lagi gi warisan square.. last shopping kekdahnya!






* pastu trus g airport.........





P.S : nda sabar pulak next week!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "Jalan-jalan.Hv Fun.Megasales."

  1. OfficialAzyMD says:
    July 21, 2009 at 3:34 AM

    oooooh! saya suka shopping! hehe

  2. we~win says:
    July 21, 2009 at 7:28 AM

    SAYA JUGA!!!

  3. ♥ Teacher Nonoi ♥ says:
    July 21, 2009 at 9:56 AM

    Jap jap..
    Ada apa next week????

  4. farish izaryl @izreez says:
    July 21, 2009 at 1:32 PM

    wahh tetap shopink kannzz hehee

  5. we~win says:
    July 21, 2009 at 9:06 PM

    noi : sila tgk reminder di sebelah kanan blog page ku ya...

    rizz : haruz la...

Related Posts with Thumbnails