Kelmarin.Hari ini

| KELMARIN |




* such a bad day! i got involve in minor car accident with motor!! no wonder la mata sebelah kiri asyik berkelip/gerak jak dua tiga hari ni.. huh!! nasib teda apa2, motor tu ok, keta aku pun ok! fuh! selamat...

* pas insiden tu, trus aku jd trauma kejap! memandangkan semalam aku dah janji ngn kwn2 nak gi kluar makan.. jadi, ku tabahkan hati jak keluar mlm.. insiden membuat aku lebih berhati2 next tyme...

* so, jam7.30pm aku gerak dr rumah, antar adik aku, ambik aien ngn ema.. ktaog lepak kat restoran kayu manis dekat ba zhong.. actlly, lama dah mo pi sini, tp bru sempat mo pi.. suasana kt dlm restoran ni agak suram, maybe sbb tiada org kot, kmi2 jak.. tp decoration sgt la cantik dan makanannya pun boleh tahan( huhuhu.. promote ni.. )..

* masa ktaorg tgh makan2 tu, mimie dtg menyerbu dan trus join mkn skali. hekhekhek...


| lengang.. |

* n then, jam 9.15pm, trus ktaorg blah.. balik!!!


| HARI INI |


* masa hantar adik aku g skola td, aku terlihat number plat ni ;




* tu nombor matrik aku back at uni.. tiba2 teringat plak kisah kat uni dulu.. ala2 flashback lar... uh! how i miss uni. life.... ermmmm...




p.s : ngantuknya 'hapdate' blog awal pagi ni... zzzzzzZZZzz...

..xoxo..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Kelmarin.Hari ini"

  1. farish izaryl @izreez says:
    July 23, 2009 at 12:17 PM

    alaa ciann die xcdent lakk

  2. Unknown says:
    July 25, 2009 at 9:34 AM

    aku pernah lepak d restoran kayu manis nih..aku suka deco dia..best...rindu plak mau blk tawau n lepak ctu..huhu

  3. we~win says:
    July 25, 2009 at 2:01 PM

    rizz : nasib xda apa2..

    nora : ya. cntikkan deco nya.. best plak.. mkanan pun sedap. hehe

Related Posts with Thumbnails