04.12.2009 | Bersunat Ramai2



04.12.2009


WOW~~!!
wuhuuu.. mari kita buat ombak beramai2.. hahahha.. hari ni befday BF aku, ema.. dan sempena befday ini.. dia mendapat.jeng..jeng..jeng... sebuah kereta, hasil usaha sendiri.. wah.. terharunya~~!!!!!!!!!! .. ngam2 plak tu dapat tyme befday nya~~!!! owwwwww.. so sweettt..



[ aku & mimi ]



[ tu diaaaaaa~!! ]



So, aku ngn mimi teman dia g perodua dan ambik kereta nya itew.. di sebabkan ketergembiraan tak terkata, dia x dapat nak bawak kereta itew.. jadey... haruslah aku yg membawanya... huahuahua...


[ ANA & EMA .. singgah Giant kejap! ]


05.12.2009

Pagi ni ( tadi la.. ) .. ada acara bersunat ramai2... dkt rumah ku plak tu.. tp masa aku bgn tu ---> ( kedapatan lambat bangun ) ... dah habes.. so yg sempat aku snap, ni jak la....



[ dari balkoni rumah ku~~~ kosong sda... tadi ramai ni... ]

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "04.12.2009 | Bersunat Ramai2"

Related Posts with Thumbnails