1st RAYA '09 ...

"Allahuakbar..allahuakbar..allahuakbar..lailahalillalahhuallahuakbar..allahuakbar walillahilham.. "

Takbir raya mengejutkan aku ketika jam menunjukkan 5:30am... alahai!! ngantuknya.. di sebabkan tidur lewat dlm pukol 4am... ni sbb kemas rumah punyer hal la.. uhuk!!

Dgn tubuh yg longlai aku mandi dan bersiap.. hurm.. ingat hari ni nak smbhyg kt masjid kampung, rupanya gi Masjid Al-Kauthar.. masjid kat bandar... dalam jam 6.30am.. gerak dr rumah.. smpi la ke masjid tu.. well, mcm biasa lah.. jem sesangat.....

Dalam masjid tu trus ktaorg ambik tmpt dan bertakbir( ye kot.. ).. pukol 7:30am imam dah start sembahyang sunat raya... jam 8am dah habis pun ngan khutbah sekali...


[ SEBELOM.. ]


[ SELEPAS.. ]


[ DALAM MASJID .. ]

Masa keluar dr masjid tuh, tyme ni jugak la weols berpisah... huhu.. so aku pon tunggu la kt kereta smbil mata ni merayau2 mencari yg len.. Tiba2, ternampak la seorg pompuan yg dah abis smbhyg bermekap sakan kt bawah pokok..motip?? huhuhu.. x seswai sgt okeh!! hahahahahaha...


[ PANAS!! ]


[ MOTIF SANGAT B'MEKAP SAKAN... ]


Smpi jak kt rumah, trus bersalam-salaman ngn family.. pastu makan n then g kuburan pastu gi tmpt kazen2... huhu. penat!! Tetiba smpi kt rumah.. ada 5 buah hamper plak.. tq la sape2 yg bagi tu ek...


[ 1 OF MY COUSIN HOUSE.. ]


[ LITTLE BRATS.. HAHAHAHAHAHA ]


[ TQ!! ]

Malam plak, org kampung ngn sedara mara dtg rumah beraya.. mmg full house la.. xtau nak cakap apa... hehehehe...



P.S : Bestnya raya! esok nk raya ngn kwn2 plak!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "1st RAYA '09 ..."

  1. ღ~n0n0i~ღ says:
    September 21, 2009 at 11:44 AM

    Win..
    Selamat Hari Raya..
    Maaf Zahir Batin :)

    Sorry lambat wish..ehehehe
    Solat di masjid bandar jugak ko aa..
    gambar sepa la tu jadi mangsa tu..

    tapi memang ramai pi solat dengan bermekap sakan.heran jugak aku..

    selamat hari raya :)
    Datang lah rumah beraya.. walaupon teda apa suda di rumah ni..
    ekeke

  2. we~win says:
    September 23, 2009 at 11:10 AM

    selamat hari raya jugak noi...

    iya, aku pun heran jugak, knp mau bemekap2 di masjid... heran..heran..

Related Posts with Thumbnails