Aku.Dia.Kamu


10.01.10 - Sunday






~> Ahad lalu, on 10Jan aku g KK, pastu g LABUAN on 11Jan , and balik KK lagi on 12Jan, n then balik to TAWAU on 13Jan ... semput tak? Hahahaha.. Ini adalah jalan ceritanya ;





* Hari ni aku bertolak ke KK, tp sebelum itu, aku g jenguk adik aku yg sedang menjalani P.L.K.N @Kem Shan Sui ..






[ KEM Latihan SanShui ]













* Dalam pukul 12tghari camtu ktaorg gerak g airport... ermm.. di sbbkan smpi awal.. so makan tghari dulu ...











* Flight pukul 1.35pm, ikut AA .. so smpi kt KK pukul 2.25pm .. Peejut plak yg jemput...


* So, apa lagi. berjimba sakan la harusnya... Ktaorg g ambik Eka kt Damai, Likas dan terus g 1B, jumpa Sairul plak sana...


* Apa2 pun, ktaorg makan dulu.. kt Kenny Rogers dan bersembang sakan mcm la bertahun2 x jumpa.. hahahaha...







[ we r! ]














* And then dlm pukul 4.30pm, ktaorg g GSC nak g tgk wyg.. tgk schedule filem.. dan akhirnya memilih filem komedi, OLD DOGS ... sgt kelakar okeh?? ... hahahahaha ..














* Habis je tgk muvie.. so tataw nak buat apa.. shopping ler... sikit jek.. haha..
















* Dah habis shoping-menyoping.. g karok plak kt K-Box tgkat 2 kot .. sejam RM15.. murah2.. Harus la melalak kt dalam tu.. release tension katanya.. hahahahaha...

























* Agak2 dah nak jam10.00pm, ktaorg keluar 1B, trus direct g Upperstar.. lepak2, minum2 .. sembang2.. dsb.. smpi lah pukul 12am. pastu bru g carik hotel nak stay mlm tu, sblum berangkat keesokan harinya g Labuan..











































11.01.10 - Monday







* Jam6.00 bgun, mandi.. trus g Jeti naik feri pukul 8.00am, aiyOoo.. pening okeh.. tabah jak la..


* 3jam bertarung dgn kepeningan dan mabuk laut, smpi kt Terminal Feri Labuan pukul 11.30am .. trus g U.K aka Ujana Kewangan jumpa kak cabak ...


* So, agak2 dah tghari, ktaorg pun lunch kt Pizza Hut sblum balik UMSKAL ...














[ kak cabak! ]







* Smpi UMSKAL dlm pukul 2.00pm camtu, rehat kejap, trus g settle kan urusan yg hendak di settle kan..








[ surat yg bertimbun! ]









* Dlm pukul 4.00pm camtu, alhamdulillah semua settle .. so ptg tu, aku ngn kengkawan yg lain, termasuk kak cabak sekali g turun pantai KAL.. lama x jalan2, makan2 kt sini..







































[ bersama RATU cantek UMSKAL.. ]









* Malam pulak.. hampeh! xdak air.. so terpaksa mandi kt tangki berdekatan.. hahahaha! Nasib gelap ... hurm ... Esok balik KK dah~






12.01.10 - Tuesday






* Di sebabkan kemabukan laut ari tu, so aku x naik feri, aku naik flight pulak..







[ bgunan ini yg pasti aku rinudi! ]






* Bgn jak pagi2, SEKALI lagik xdak air.. dgn maha konfidennya aku x mandi g airport, sbb flight pukul 11pg..




















[ bye LABUAN! ]







* Smpi kk pukul 11.30am, trus direct g hotel, and then g antar plak adik aku reg kat Poli KK ..







[ HYATT! ]


* Dlm lebih kurg pukul 4.00pm camtu, balik hotel plak.. rest kejap..


* Aktiviti malam plak, belikan adik aku bju formal.. di kesempatan itu, sempat jugak beli sehelai dua helai baju tuk aku... hahaha!








[ KK yg hujan! ]








13.01.10





* Hari ni sda tiba masanya aku g UMS tuk settle skrol degree aku plak..





* Dlm pukul 11.00am camtu, aku smpi UMS trus direct g library dan seterusnya ke CANSELORI ...





* Segala2 nya beres, alhamdulillah... trus g airport sbb flight balik Tawau pukul 1.15pm..















* Haaaa~~ lega... 4 hari yg amat memenatkan...~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Aku.Dia.Kamu"

Related Posts with Thumbnails