UPDATE!!!....Hari Ini...

~lalalalalalalala~

blogger-emoticon.blogspot.com


...hapdate!!!!(perkataan di 'ciplak' dari akak D..)

First thing in the morning,aku g I.M kol 7:30am..ngehngehngeh..ngantuknya..,ari ni ada blajar drive..setakat ni dah 4 jam aku blajar drive...bilanya nak keluar drive kat luar ya...

(konfiden jak aku niey..*hehe*blogger-emoticon.blogspot.com)

Jadey,ari ni test parking..so far so good..ye la,byk praktis,jd perfect la.

blogger-emoticon.blogspot.com


[ I.M yang LENGANG....~~]

So,abes jak test parking dan bagai tu,aku pown trus turun town sbb ari ni nak jumpa ema sbb ada hal katanya kt Pejabat Pelajaran...*teett*...

blogger-emoticon.blogspot.com


[ motif???hahahahahahaha]

Pas tu ktaorg gerak g Sabindo Plaza,o ya,member yg join ria ngn ema jak...hehehehe..kami buat gerakan triple gitoh...Pas abes kt sana,ktaorg g CC,nak menyetelkan problem laptop c ema ni yang ala2 kena activate windows watsoever la..last2 mmg x ble diselamatkan,so cara terbaik adalah FORMAT la...huhuhuhu..cian dia,t'paksa 'hilang' melayang duit byr....sabo je la dik nun oi..

FUH...tepat 1 lebih tu kmi pon pegi la ala2 membeli-belah harejah kejadah apa2 ntah kat Guardian..masa dok beratur membayar our things and everything,lapar la yang teramat...so we decided go lunch kt kfc ari ni..very the LAPAR sgt smpi x larat nk jalan jauh2,g jak tmpt yg dekat....


[ pilih...pilih...pilih... ]

Setelah abes melahap tahap dewa kat KFC itu,kmi pown bergerak plak menyambung shopping kat Parkwell..hahahahahaha..sempat lagi tu *snappy...snappy....*

Kt sini gak berlaku insiden lucu la yang amat..;

(kaunter pembayaran)

Aku : Berapa semua?

Jurujual : RM4.80
*aku menghulurkan duit RM5 kt dia....pas tu ngan selamba badak aku jalan teros tak ambik pun brg yang aku beli*

Jurujual : eh...barang awak!!!!!!
*masa tu bru aku hengat..kuikuikui..semua mata memandang...*

~siot je aku ni~


[ mau pilih mana satu ni ema??]


[ eh....ni nah yang aku carik tu..jumpa pun... ]

X byk sgt ktaorg ronda2 ari ni,sbb byk kedai yg tutup,ya la,cuti ChapGoMei kan....

P/S : ~toodles......blogger-emoticon.blogspot.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "UPDATE!!!....Hari Ini..."

Related Posts with Thumbnails