Day 1st on CONVOCATION week~~

Huh~~ penat x abes lagi.. dr kemaren sbb ala2 bekejar dr epot g ums, tp akhirnya kaunter jubah tutup.. so hari ni bru nak gi amik jubah..

Disebabkan aku tinggal ngn kakak sepupuku di inanam, dan xda kenderaan.. terpaksalah aku ikut dia pagi td.. turun lebih kurang 7:30am sbb dia bukak kedai.. ehehehe...

Dgn gigih dan cekal hati tunggu la kwn aku kt kdai akak aku tuh!!... so very the lambat, janji pukul 9am, tp dtg pukol 12... huh.. tp xpelah at least dpt gak amik..





[ CAM-whoring sebentar.. ahaks! ]


Smpi UMS trus g dewan canselor, amik kad, jubah dan bayar gmbr konvo.. pastu masa amik jubah.. sgt choi! okeh.. saiz kecik so xde.. yg besar je tinggal.. dgn rela hati aku trima jak...



[ Stesen mengambik JUBAH ]



[ Byr tuk gambar konvo~~ ]

Pastu.. tunggu rehearsal jam2:30pm.. sblum rehearsal tu.. g makan dulu kat 1B... mmmm.. kat mana lg kalau bukan kat MCd... huhuhu..



[ The LUNCH ]

Rehearsal strt kol 2:30pm smpi kol 4pm... and then rancang nak g tgk wyg malam td, trus x jd sbb juli ade hal.. ehehe.. esok je lar.....





[ Suasana dalam DEWAN ]



P.S : nervous tetibe~~!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Day 1st on CONVOCATION week~~"

Related Posts with Thumbnails