DiGi @ School ?


[ DiGi ]


Hehe.. x sangka kan DiGi buat promosi sebegini rupa... sgt gigih okeh buat promosi kat luar sekolah.. dan harus lah 'manusia2' yang bergelar pelajar ini menyerbu 'gerai' DiGi ini untuk top-up, beli number dsb lepas sekolah.. hurm?? ada yang bawa hp tu.. aik? Boleh ke bawa hp g sekolah dik dik nun oi.. huhu..


P.S : sesuai sgt dgn tema DiGi, ' I WILL FOLLOW YOU ' ~~!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "DiGi @ School ?"

  1. ღn0n0iღ says:
    October 28, 2009 at 11:48 PM

    Ini lah ni kasi habis duit ayah ibu.
    Budak-budak sekarang ni minta topup jak kerjanya

  2. we~win says:
    October 29, 2009 at 7:23 AM

    noi : iya ba.. ndak mcm kita dulu kan noi.. masuk U bru ada hp kesian.. skrg ni budak2, tingkatan 1 pun ada sda hp.. isk..isk...

Related Posts with Thumbnails