: PASS!!!!!!!!!!! :

As usual...it's RAINING again..again and again....so its very cold either in or outside...

Today it's my REAL computer test for getting my driving license...hahahahaha...kan ari tu x jadik sbb nak kena daftar dulu..so ari ni is the day....wah..nervous ni...tp excited pun ada jugak ala2 konfiden mesti lulus punya....hehehehehe...

Exam kol 1pm start dah tp aku & adik aku dtg lewat sket sbb keadaan cuaca yg very-the-hujan lebat....sejuk gilak dalam bilik exam tu...dah ambik file apa semua...ktaorg di arahkan g bilik yang x berjauhan ngan centre tu...

Smpi jak,fuh....naseb x banyak org jadi ndaklah aku kering menunggu....kmi smpi jak trus dipanggil masuk...so aku buat test tu dalam 20minit jak...the time exactly is 45minit...tp ala2 dah konfiden dgn jawapan tu,apa lagik keluarlah..malas la lama2 dlm tu,SEJUK.brrrrrrrrrrr......tamat jak ujian trus dapat keputusan..LULUS la......with FLYING COLOURS.........hehehehe...adik aku pun sama lulus sekali...(dah agak pon....huhuhu)

So,untuk men-yelebret kelulusan kami ni,trus la menuju ke KFC berdekatan,lapar ba..sudah la sejuk....masok jak KFC,trus telihat iklan ZINGER TOWER tu...mcm sedapilicious...tanpa ragu2 trus la order...punya la membuak2 aku mau merasa menu baru KFC ni,ni mcm upgrade la dari burger zinger yang dulu...sekali masok mulut..............kwang3x....the taste ni not quite bad,but i prefer the old ZINGER...


( Zinger Tower dalam iklan)


( the real Zinger Tower)
Pada pendapat aku la,sos LEMON dalam ZINGER tu mcm x seswai ar...rasa masam2(ya la..lemon kan..)...x sukanya....tp OK la...dalam 5 bintang bagi 3 bintang la....huhuhuhu..

Apa2 pun yang bestnya aku pass..yeay..yeay...so moving to the next phase,which is the 3rd phase,'bengkel' for 6hours this coming Saturday....can't wait.....




(ME stuck at the GATE)
P/S : I'm getting closer to 'L' and moving forward to see 'P'....hahahahaha






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

7 Response to ": PASS!!!!!!!!!!! :"

  1. sweet-girlicious says:
    January 15, 2009 at 10:27 AM

    waaaaa congratulation...jan lupa bawa aku round2 bandar!!hahaha

  2. Niza says:
    January 15, 2009 at 11:38 AM

    tu belum lagi mo kenak test ngan JPJ...lagi la ko nervous nnt...huahuahua...

  3. we~win says:
    January 15, 2009 at 11:41 AM

    sweet-girlicious : ok ba fion tp byk phase lagi mau kena uji ni bru dpt lesen..hope i succeed along the way..

    niza : ya ba niza,bilang dorang itu yg paling susah nnt..harap2 ok...

  4. SPELL OF LOVE says:
    January 15, 2009 at 2:06 PM

    hyekkk sayangg...bole kenalan...
    cute awakkkk....
    kakakakakakakaka...
    windu aku sama ko win....hahahaha

  5. we~win says:
    January 15, 2009 at 5:37 PM

    undui oh unduiladoraca..!!!

    hahahahahaha...

  6. danielle says:
    January 16, 2009 at 1:40 AM

    wiwin...taniah..ur blog is getting better n better..suke la tu...hehehe...

  7. we~win says:
    January 16, 2009 at 8:10 AM

    thanks la danielle..atas pujian itew... : )

Related Posts with Thumbnails