: Sana Sini TAG!!! :

Pertama kena buat list nama 9 orang.

1. Itak
2. Sairul
3. Nas
4.Juli
5.Zaida
6. Daniel
7. Ema
8. Dumak
9. Bicuk


Soalan-soalan di bawah HARUSLAH merujuk nama2 di atas ; blogger-emoticon.blogspot.com

1. How do u know 1 ?
* satu darah + daging sbb tu kakak aku lor...

2. What would you do if you never meet 2 ?

* keseorangan la aku di kampus...tu kawan aku paling best dan sekepala...hehehehe

3. What would you do if 3 and 4 dated you?

* CHOI!!!berdosa...hahahahahahahaha blogger-emoticon.blogspot.com

4. Would 5 and 6 make a good couple?
* eh..mana boleh sbb yang dua2 pon pompuan...sorang pompuan 'tomboy' dan yang sorang lagi pompuan 'jadian'...aik??camana tu dik dik nun oi...hahahaha

5. Do you think 7 is attractive?

* sangat....attractive...tp terpulang la dgn diri masing2 kan...

6.Tell me something about 8?

* ermmm...;
a) best friend aku dari form 4 smpi skrg
b) paling becok..
c) kaki gosip...hahahahaha
d) single.......huhuhuhu

7.What language does 2 speak?

* hahahahaha...malay+english+kedayan..kan sairul??

8. Who is 3 going out with?
* ha??sapa nak jawab ni...nas???psssttt...secret....blogger-emoticon.blogspot.com

9. How old is number 4?

* taun ni masuk 25 tahun...

10. how old is number 5?

* satu umur ngn aku...24 tahun.....

11.Who's 6 favourite singer?

* semestinya PCD..tak tau la kalau ada yg len..hahahaaha...

12. 7?

* means??? dia ni kwn aku jugak..paling best la sbb sekepala ngn aku...

13. Is 8 single?
* hahahahaha..iya la...single-mingle gitu....blogger-emoticon.blogspot.com

14. What's 9 name last ?

* sbb dia dah kawen...boleh???hehehehe

15. Would you consider being a relationship with 1?

* hahahahaha..dah namanya sister kan... : )..smpi penghujung nyawa la hubungan ktaorg... blogger-emoticon.blogspot.com

16. Which school does 2 to go?

* smk membakut pas tu trus masuk UMSKAL....betul??

17. What do like about 3?

* kwn kt kampus paling sempoi+sekepala dan yg penting kuat melatah...hahahaahahahahaha....ktaorg byk melalui masa2 yg x boleh di lupa,g kelas sama2,ponteng kelas sama2...kan Nas....?????blogger-emoticon.blogspot.com


blogger-emoticon.blogspot.com

Now i wanna TAG ;

* ria
* daniel
* sugar
* ailynn

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to ": Sana Sini TAG!!! :"

  1. danielle says:
    January 23, 2009 at 5:44 PM

    ui bah..panat bah tag2 ni..aku blom lg post tag ko yg previous...sori a bit bz coz ada training nari...

Related Posts with Thumbnails