Hujung Minggu........

Dah dua hari aku kat Perth, soo kemarin mmg xda apa2 aktiviti.. di rumah jak bangun-tidur-makan-tidur-bangun sbb sejuk sgt..so cepat lapar dan cepat lah mengantuk. hahahahaha...

So, smlm bincang punya bincang.. ter'CIPTA' la plan mau menengok wayang... so terus buka web cari filem apa yg tgh main kt Perth ni.. so.. aku pun pilih nak tgk "17again" lakonan Zac Efron...

Bangun pagi tadi rancang nak joging ngn c ria tp x jadi sbb telambat bangun... jadi kmi dua pun trus breakfast...kemas2 rumah pas tu jalan2 kat backyard rumah smpi la pusing satu kawasan... hahahahaha.. sambil2 tu apa lagi.. snap..snap la..... kami keluar dari jam11am smpi la hampir 12:30tghari...


[ pokok2.. ]


[ Yeay.. ]


[ Model ka?? hahahaha ]


[ Cannington ]


[ Pandang ke sana.. ]


[ Fountain.. ]

Balik jak rumah.. trus masak LUNCH... and then rehat2 kjap sblum gi Hoyts Carousel dkt ngn Cannington Street.. dkt jak ngn rumah... kmi pun gerak dr rumah jam 4pm... jalan dalam 20min. smpi trus beli tiket (sda la mahal, kalau convert RM,dalam 10org kot bleh tgk wayang kt Malaysia)... nasib la aku pakai cardigan.. sejuk plak.. so kmi pun xtau mau buat apa.. sbb movie start jam 6:30pm.. mau round2 shopping complex..dah tutup.. kmi pun duduk2 la dkt restoran tu menengok gelagat org...


[ @ Westfield ]


[ Di Hoyts.. ]


[ Tiket2... ]


Jam6:10pm kmi masuk dah pegi la ke Cinema 7.. masuk jak.. aik? kmi 2 org jak ka?? rupa-rupanya kmi masuk telampau awal.. hahahahahaha....


[ Teka.. dalam mana ni?? ]



Cerita ni berkenaan tentang teraju utamanya iaitu Mike o'Donell[Michael Douglas(adult) & Zac Efron(teen) ] ynag mensia-siakan hidupnya kerana telah melepaskan biasiswa Bola Keranjang kerana mengetahui teman wanitanya hamil & berkahwin atas pilihannya sendiri. Dalam kehidupan bersama isterinya,Scarett,dia hanya merungut dan tiba satu peluang seorang lelaki TUA memberi nya peluang untuk kembali ke umur 17tahun dan merubah kehidupannya....

Pada pendapat aku, cerita ni boleh la di bagi 3 bintang daripada 5.. jalan cerita yg agak x tersusun, tp overall it's quite good and ZAC EFRON is superb HOT!!!! hahahahahahahahaha...

Abis jak movie jam 8:20pm.. kmi pun trus pulang rumah... huhuhu.. sejuk gilak di luar tu, sda la jalan kaki...menggigil~~~~



P.S : 17 again will be release in Malaysia on 11June2009~~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "Hujung Minggu........"

  1. b-boy says:
    May 18, 2009 at 7:10 AM

    hahahaha.. motif zac efron hottt?? ekekekeke.. he's really hot.. tetttt!!

    p/s : wah ade playlist...peningkatannn...

  2. we~win says:
    May 18, 2009 at 8:04 AM

    Haha...hot sesangat...

  3. rizz says:
    May 18, 2009 at 12:21 PM

    besttnyyaa harus tgok cte ni btw bestnya winn g obeseaa uwaaaa

  4. we~win says:
    May 18, 2009 at 6:36 PM

    Tgk jgn x tgk tau...

Related Posts with Thumbnails