Part 3

[ 25032009 - WEDNESDAY ]

Camana nak start ya ... hehehehe.. byk tol benda yg berlaku hari ni ...




[ Morning view .. ]

Jam 10:30am aku,adikku, ngan kazen ku turun dari apartment trus g the mall sbb nak bagi kiriman brg dari tawau .. masa kol tu, dia cakap pukul 10:30am, last2 pukul 11am pulak.. n then dia dtg pun dalam 11:15am . penat tunggu u'ols!! kazen aku yang malas nak tunggu pun gerak dulu g midvalley (sbb my sis tgu kt midvalley sbb tertinggal sumthing)..

Dgn semangat yang gigih aku & adik aku yg x seberapa nak sure jalan2 kat KL tu trus la menuju ke Stesen Putra PWTC .. kat situ aku pon trus g analyze route2 yg bakal di lalui .. tujuan utama nak g midvalley, so s'tlah di analisis dgn tekunnya( hahahahaha.. ), kena turun kat Masjid Jamek --> KL sentral --> Midvalley ..taraa.. x sesat pun.. (poyo jer ..).



[ Penat sebenarnya tu.. ha3 ]



[ Naik KTM g Midvalley ]


Sampai kt Midvalley,dah jumpa ngn kazen,ktaorg pon pegi ar makan.. sbb smpi kat Midvalley tu dah nak dkt pukol 1pm.. lunch pon kat McD la.. sbb x larat nak g jauh2.. Pas makan tu, ronda2 kejap kat sana trus g KLCC .. kat KLCC ni ada la beli sehelai seluar 'slack' kat Zara .. pas tu g ronda2 kejap.. tak tahu apa nak beli.. window shopping ja la.. sementara nak tunggu pukul 6pm sbb nak jumpa kwn aku kt Maluri ...



[ Plaid ]

Ha.. ni la masalahnya nak g sana.. masa tu aku tersalah amik tren, instead go to Maluri, tersesat la g Salak Selatan.. wtf?? .. OMG!! masa ni aku panik giler.. nasib la aku & adikku, kalau sorang, alahai!!!! so dgn ramah mesranya aku menanya kat kaunter tu how to reach Maluri.. dia pun bagitau, naik tren Ampang, bknnya Sentul timur.. tu la aku, main naik jak... hahahaha

Smpi jek kat Maluri trus g Jusco sbb kwn aku kerja kt sana .. pas tu ktaorg g makan kat Danau Kota before heading back to KL.. sebelum tu shopping bantal2 kat Jusco.. hahahahahaha...


P.S : Thanks to Pa'e sbb sudi bw jalan2 kat Danau Kota,Wangsa Maju ngn Maluri ..he3..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "Part 3"

  1. farish izaryl @izreez says:
    March 26, 2009 at 2:33 AM

    hehe byknye tmpt win jln besh2 hehe nk jupe u lah klau free wekend ni hikss ..ni hp rizz 0177994289:) t care

  2. we~win says:
    March 26, 2009 at 7:23 AM

    rizz : ala rizz, sy ka kl smpi esk ar ...

  3. Anonymous Says:
    March 26, 2009 at 11:48 AM

    D Kl kah now?? Wooo..best best!! Manatau jalan2 terjumpa di sana, sila lah bertegur2.. :)

  4. we~win says:
    March 26, 2009 at 3:56 PM

    sugar : ya.. di kl now until tomorrow.. sbnrnya dari isnin lagik... aiks.. ko balik dah dari sabah?

  5. Anonymous Says:
    March 26, 2009 at 4:05 PM

    Yeah..buhsan lepak sabah lama2..hehehehe.. :P

Related Posts with Thumbnails