: Lawak SeKupang.. :




Errrrrmm....tak tau la gambar yg kat atas ni dapat di klasifikasikan sebagai apa ya???heheheheehehehehehehee...tp kalau aku la..mmg gmbr kat atas ni lawak gilak...kakakakakakakakakaka...

Ceritanya camni..pagi tadi aku g la teman kakak aku g JPN,TAWAUsbb dia nak urus kehilangan surat lahirnya itew....boleh tahan ramai la orang kt JPN tadi..especially bahagian buat I.C...nak di jadikan cerita..masuk la kakak aku dalam bahagian buat I.C tu ala2 berhimpit dan berasak2 kt dalam..aku tgk pun trus tak jadi masuk..tgu la kat luar...

Dalam meng'SCAN' org tu,mana la tau terjumpa org yang di kenal..hehehehehe...ternampaklah kejadian 'lawak' ini...punya sedap dia 'park' motor kat situ..lagi lucu,'park' motor betul2 hampir dengan sign-board yang jelas menyatakan "DILARANG MELETAKKAN MOTOSIKAL DI KAWASAN INI"..ermmm.tak tau nak baca ka wahai sang penunggang....

Aku pun apa lagi.trus la meng'CAPTURE' kejadian ini... aku pun terfikir,mungkin org ni tak tau bahasa melayu kot..ataupun salah menafsirkan arahan itu...mungkin fikirnya dalam sign-board tu cakap tak boleh meletakkan,'parking' boleh kot...hahahahahahahaha..lawak..lawak....kalau ya pun,takda tempat nak 'parking',agak2 la nak 'parking' dekat 'sign-board' yg aku rasa cukup jelas-terang menyampaikan maksud tak boleh 'parking' motosikal....huahuahua....*wink*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to ": Lawak SeKupang.. :"

  1. ♥ Teacher Nonoi ♥ says:
    January 2, 2009 at 9:03 AM

    HAHAHAHAHA..
    talingong jugak ni org ;P
    tp rasanya dia nda sedar ba tu win,jgn2 dia mo cpt.nda terbaca plak papan tanda tu ~

  2. we~win says:
    January 2, 2009 at 8:18 PM

    huhuhuhu..kali la tu noi....

Related Posts with Thumbnails