Merah Puteh..




Korang tgk tak citer ni?? walaweh.. best ar.. walaupon dua episod je bru tayang...

Citer ni mcm ambik skit acuan dari drama Bwg Merah Bwg Putih.. Tp kat situ pelakonnya dua2 pompuan.. ha.. yang ni plak dua2 lelaki.. pergh!!!

Sinopsisnya lebih kurang tipikal-bwg merah putih di mana watak Merah yang di pegang oleh Zahiril Adzim lebih mendapat tempat di hati Ibunya, manakala watak Puteh yang di pegang oleh Elyass kurang mendapat perhatian dari sejak dia kecil lagi kerana ibunya telah meninggal dunia dan terpaksa di bela oleh ibu tirinya.. yanng menariknya, Merah & Puteh x pernah bermusuhan sehingga Anggun datang .. Apakah kesudahannya?? Saksikan Merah Puteh di TV3 @ 4.30 petang / TV9 @ 8.30 malam..

Antara pelakon2 yang lain adalah seperti Dira Abu Bakar, Hairul Azreen [ OMG!! since Ponti Anak Remaja.. he's hot.. hahaaa~~!!] dan Ainul Aishah..




The Soundtrack





P.S : tgk jangan x tgk ~~!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "Merah Puteh.."

  1. rizz says:
    April 8, 2009 at 5:12 PM

    alaaaaa menci laa xdpt tgok coz keje.ade ulang kat tv9 x hehe

  2. we~win says:
    April 8, 2009 at 6:15 PM

    rizz... rasanya ada la kt TV9 jam 8:30pm.. hee~~

  3. Mummy Zuan says:
    April 9, 2009 at 12:55 AM

    tak dapat tengok,selalu miss..

  4. we~win says:
    April 9, 2009 at 6:05 AM

    mun dapat peluang, try nangga crita ya, best gilak..

Related Posts with Thumbnails